Повернення
Для оформлення повернення потрібно зробити наступні кроки:
- Упакувати товар, що повертається, і вкласти в упаковку копію товарной накладной або чека, пломби, ярлики і етикетки, які належать до товару.
- Повернути його будь-яким зручним для вас способом.
Ми пропонуємо 2 способи повернення:
- БЕЗКОШТОВНО повернути в пункті видачи товару:
адресат «PULSA»
місто Київ, вул.Гусовського,12/7 - Через будь-яке відділення «Нова пошта» з такими реквізитами:
адресат «Голотко»
місто Київ
відділення №334, вул. Північна, 1А
телефон 050 387 66 22Важливо! У полі «Додаткова інформація» вкажіть № замовлення (або замовлень, якщо їх декілька).
Зворотню пересилку оплачуєте ви за тарифами «Нова пошта». Ми не зможемо прийняти вашу посилку, якщо вона буде відправлена «післяплатою», або з «пересилкою за рахунок отримувача».
Увага! При поверненні товару з акцій з поміткою "під заказ" вартістю більше 150 євро, оплачені покупцем митні платежі не повертаються. Оскільки митні збори потрапляють в бюджет України, ми зможемо повернути вам тільки безпосередню вартість товару.
Термін і порядок повернення
- Після надходження вашого повернення на наш склад, ми перевіряємо його до 3-х робочих днів на відповідність повернення всім вказаним нижче правилам.
Коли ми приймемо відправлене вами повернення, статус цього замовлення в особистому кабінеті в історії замовлень зміниться з «Доставлене» на «Повернення».
- Після того, як ми приймемо і перевіримо повернення, грошові кошти автоматично будуть нараховані на ваш особистий рахунок в PULSA протягом 5 робочих днів.
- Ви також можете вивести гроші 2-ма способами:
- Перевести їх на картку будь-якого банку.
95% перерахувань зараховуються на картку протягом 5-ти хвилин. По деяким банкам зарахування коштів може тривати до одного дня;
- Перевести їх на картку будь-якого банку.
На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках:
- Після 14-ти днів з моменту його отримання;
- Якщо відсутня накладна із вказанням причини повернення. У випадку, якщо накладна не збереглась, ви завжди можете її роздрукувати на сайті, у списку замовлень.
- Якщо комплектація повернення не повна:
відсутність упаковки, в якій вам товар був доставлений, ярликів, етикеток тощо. - Якщо ці товари були у вжитку.
- Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначений Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. На жаль, оформити повернення на парфумерно-косметичні вироби, щітки для волосся, рукавички, ювелірні вироби з дорогоцінних металів, білизну натільну, білизну постільну, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці тощо ми не зможемо.
Важливо! Якщо у вас виникли певні питання, пов'язані з оформленням повернення − без вагань телефонуйте або пишіть нам, і ми зробимо все можливе для надання вам вичерпної інформації і необхідної допомоги.