Повернення

Повернення та обмін

Вибравши техніку в інтернет-магазині PULSA, ви можете розраховувати на отримання оригінальних і якісних приладів. Повернення, обмін або заміна виробів здійснюється відповідно до положень Закону України під назвою «Про захист прав споживачів».

Для оформлення повернення потрібно зробити наступні кроки:

  1. Упакувати товар, що повертається, і вкласти в упаковку копію товарной накладной або чека, пломби, ярлики і етикетки, які належать до товару.
  2. Повернути його будь-яким зручним для вас способом.

Ми пропонуємо 2 способи повернення:


  1. БЕЗКОШТОВНО повернути в пункті видачи товару:
    адресат «PULSA»
    місто Київ, пр-т Івосюка,56б
  2. Через будь-яке відділення «Нова пошта» з такими реквізитами:
    адресат «Голотко О.А.»
    місто Київ
    відділення №160, пр-т. Івасюка, 56б

      телефон 050 387 66 22

Важливо! У полі «Додаткова інформація» вкажіть № замовлення (або замовлень, якщо їх декілька).

Зворотню пересилку оплачуєте ви за тарифами «Нова пошта». Ми не зможемо прийняти вашу посилку, якщо вона буде відправлена «післяплатою», або з «пересилкою за рахунок отримувача».


Термін і порядок повернення

  1. Після надходження вашого повернення на наш склад, ми перевіряємо його до 3-х робочих днів на відповідність повернення всім вказаним нижче правилам.

    Коли ми приймемо відправлене вами повернення, статус цього замовлення в особистому кабінеті в історії замовлень зміниться з «Доставлене» на «Повернення».

  2. Після того, як ми приймемо і перевіримо повернення, грошові кошти автоматично будуть нараховані на ваш особистий рахунок в PULSA протягом 5 робочих днів.



  3. Ви також можете вивести гроші 2-ма способами:
    • Перевести їх на картку будь-якого банку.

      95% перерахувань зараховуються на картку протягом 5-ти хвилин. По деяким банкам зарахування коштів може тривати до одного дня;


На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках:

  1. Після 14-ти днів з моменту його отримання;
  2. Якщо відсутня накладна із вказанням причини повернення. У випадку, якщо накладна не збереглась, ви завжди можете її роздрукувати на сайті, у списку замовлень.
  3. Якщо комплектація повернення не повна:
    відсутність упаковки, в якій вам товар був доставлений, ярликів, етикеток тощо.
  4. Якщо ці товари були у вжитку.
  5. Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначений Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. На жаль, оформити повернення на парфумерно-косметичні вироби, щітки для волосся, рукавички, ювелірні вироби з дорогоцінних металів, білизну натільну, білизну постільну, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці тощо ми не зможемо.

Важливо! Якщо у вас виникли певні питання, пов'язані з оформленням повернення − без вагань телефонуйте або пишіть нам, і ми зробимо все можливе для надання вам вичерпної інформації і необхідної допомоги.